• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Banker som erbjuder större samlingslån

Henke054

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
30 Juli 2022
Meddelanden
294
Mottagna reaktioner
63
Poäng
207
Hej,

Nyfiken om erfarenheter av om någon vet banker som erbjuder större samlingslån utan säkerhet? Svara då med bank, belopp och förutsättningar.

själv fick jag på Nordea då jag flyttade lönekonto och pension och blev kund där. Flyttade pension ca 1mkr, årsinkomst 930tkr och fick låna 900tkr.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
132
Poäng
327
Hej,

Nyfiken om erfarenheter av om någon vet banker som erbjuder större samlingslån utan säkerhet? Svara då med bank, belopp och förutsättningar.

själv fick jag på Nordea då jag flyttade lönekonto och pension och blev kund där. Flyttade pension ca 1mkr, årsinkomst 930tkr och fick låna 900tkr.
När fick du detta hos Nordea? Känns som dom inte är lika generösa längre. Men jag kan ha fel? :)
 

Kämpar

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 Januari 2024
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
64
Poäng
196
Hej,

Nyfiken om erfarenheter av om någon vet banker som erbjuder större samlingslån utan säkerhet? Svara då med bank, belopp och förutsättningar.

själv fick jag på Nordea då jag flyttade lönekonto och pension och blev kund där. Flyttade pension ca 1mkr, årsinkomst 930tkr och fick låna 900tkr.
Räntan? Månadsbelopp samt lånetid? Vad hade du för UC, FF?

Har också Nordea men pension var ca 350k när jag sökte 2022, UC var ca 9% och fick avslag. Nu är det bättre betyg, vet ej än om jag slösar en ff på dem igen. Hörde bara att de godkänner knappt stora lån nu utan säkerhet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp